جاذبه های گردشگری استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

کلیسای آب انبار استانبول از قرن ششم به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول برای فراهم آوردن آب برای ساکنان استانبول ساخته شد . گردشگران تور استانبول در مورد فناوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. این کلیسا به عنوان قصر غرق شده شناخته شده و مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود فاصله دارند. مخزن این کلیسا می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. این کلیسا معماری بسیار پیچیده ای دارد که حاکی از توانایی مردمان روم می باشد. زمانی که این کلیسا تاسیس شد از آن به قصر غرق شده یاد می کردند.

 

 

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول برج دختر است که بر روی صخره ای بزرگ و صاف در وسط تنگه بسفر قرار گرفته است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در آن ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد که مورد توجه گردشگران تور استانبول واقع شده است. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: